6 september.

Det är svårast när jag sitter uppe själv på natten utan anledning. Då sitter jag bara och tänker, reflekterar och analyserar. Det är så dumt men jag tänker väldigt ofta på hur det vore om jag dog. Någonstans så skulle jag vilja veta och få se hur folk i min närhet skulle reagera. Vissa vet jag skulle bli genuint väldigt ledsna säkert. Men skulle du bli det? Vad skulle du tänka egentligen? Vad tänker och känner du egentligen? Jag tänker på dig, det gör jag. Varje dag. Jag saknar dig. Jag älskar dig.
För några helger sedan så skickade du sms till mig med något typ av förlåt...
Behöver jag säga att jag dog en smula när jag läste det? Försökte att inte svara, men gjorde det till slut iallafall. Det blev ett dygns sms-konversation om allt och inget. Småprat, som slutade med att du skrev ungefär "vi borde ta en öl någon dag eller nåt...".
 
Din underbara älskade fantastiska jävla idiot, du fattar ju noll och ingenting.
 
Hur skulle min C tänka om allt som skett mellan oss. Hur tänker hon egentligen? Det är så fruktansvärt jävla svårt att veta vad jag ska mig till, just nu bävar jag inför när vi ska träffas, för det gör ont och vissa människor ser igenom mig trots att jag kämpar mitt yttersta.
 
Vad du skulle känna, det skiter jag nästan i. Du påverkar mitt liv och kommer säkerligen alltid göra det. Men jag jobbar på att eliminera dig ur mitt psyke. Vill det, men det är svårt vissa gånger eftersom du varit någon typ av "förälder" för mig sedan jag var fem år. Du är dessutom mot alla jävla odds fortfarande en stor del av min mammas och systers liv.
 
Kände att jag var tvungen att skriva av mig lite...
 
Så hmm.. vad händer? Jag borde sova, ska jobba imorgon. Stängning på en fredag, inte alltför ovanligt om man heter Emilie. Men shut up och var tacksam för att du har ett jobb. Jag är tacksam för att jag har Lagerhaus. Får se hur länge jag blir kvar bara. Men än sålänge så am I going strong. I helgen är jag faktiskt ledig, ska bli riktigt skönt! Måste styra upp den här lägenheten och storhandla. Gärna hinna ha lite kul också. Och dricka öl och äta god mat vill jag. Niklas ena syster ville träffa oss på lördag, så får se vad det blir.
 
Förra söndagen var jag på middag hemma hos min chef. Vi satt ett gäng ute och snackade skit och drack lite smått. Chefen bjöd på grillat. Köttbitar, grönsaker, potatisgratäng och en del annat, samt underbart god efterrätt. Himla gott och himla trevligt var det faktiskt:) Åkte hem tillsammans med Andrea från Sollentuna och Ellinor från Vällingby, mina två favoriter från mina två arbetsplatser.
 
Oj, nu måste jag sluta skriva! Sängen pronto!
Auf widersehen, schüss!
 
 
 

Kommentarer

Ordet är fritt

Ditt fina namn?:
Ska jag komma ihåg dig?

Din mail: (endast jag som ser den)

Har du också en blogg?

Skriv dina ord här!

Trackback
RSS 2.0