7 mars 2012.

Hej och hå!
Dålig uppdatering på mig, däremot med en god anledning enligt mig själv. Jag jobbar massor och lite till. Min tre-månaders praktik är i full gång och jag jobbar fem dagar i veckan. Jag körde stängning idag och börjar tidigt imorgon igen. Det är stundvis sjukt kämpigt, ibland psykiskt men mestadels fysiskt ändå. Dock väldigt roligt för det mesta iallafall. Jag trivs! Praktiserar på Lagerhaus i Vällingby. När jag går hemifrån på morgnarna så tar det 11 timmar tills jag är hemma igen. Jag och chefen är de som jobbar mest. Min första månad på LH så har jag sålt för mest pengar av alla :)

Lägenheten har inte hunnits med lika mycket som jag velat, men det får bli ett senare projekt. Just nu ligger fokus på praktiken. Jag trivs dock väldigt bra, trots att det ser lite "hej kom och hjälp mig" ut. Då kan det ju bara bli ännu bättre. Imorse innan jobb så tog jag emot två snubbar från förvaltaren som åtgärdade lite grejer i lägenheten som jag felanmält och jag fick under dagen ett superhärligt besked via sms om att de gjort en beställning på ny spis, hallefuckingluja! Äntligen lite modernare och snyggare i köket. Min nuvarande spis är typ den äldsta variant ni kan tänka er. Rutten och ful med andra ord. Men snart blir det ändring woho!

Har sett dig från bussen två gånger nu. Du är så fin. Jag saknar dig så himla mycket...

Och Du, dig gråter jag över just nu, det smärtar att tänka på dig och den du har blivit. Jag älskar dig, du har alltid varit min bästa vän och syster sedan vi var jättesmå. Nu är allt förändrat. Jag hatar att du är med honom, jag hatar att han ska få förstöra hela vår relation. För det är så det är. Jag önskar och ber om att få min vän tillbaka. Så som den Du är. För jag minns vem du egentligen är♥
Gör du?

Nu är det bums i säng, ska snarka bredvid min fina Grisidil.

PUSS på er!



Kommentarer

Ordet är fritt

Ditt fina namn?:
Ska jag komma ihåg dig?

Din mail: (endast jag som ser den)

Har du också en blogg?

Skriv dina ord här!

Trackback
RSS 2.0