17 augusti 2012.

Smärtan går inte över, den finns alltid där. Bakom ett leende, så är den där. Bakom positiv energi och livsglädje, så är den där.

Jag kommer aldrig sluta sakna dig...



Jobbet rullar på. Jag trivs bra och känner mig duktig. Känner att jag utvecklas och lär mig mer och mer. Idag jobbade jag tillsammans med en tjej som arbetar väldigt sällan. Jag fick hålla i tyglarna och informera och svara på hennes frågor och ge direktiv. Det gillade jag. Det bor en envis liten bossig tjej i mig egentligen. Det har mamma, jag och Denice gemensamt, vi gillar att bestämma.

Den här veckan stänger jag själv varenda dag utom på söndag då jag kör öppning. Känner mig hemma i det nu och är inte nervös längre, det mesta löser sig på ett eller annat sätt! Pratade lite med chefen och hon ger mig fler tider nu :) Sommaren (för det är ju tydligen det? *host* skitväder *host*) börjar lida mot sitt slut, men jag kommer vara kvar ett tag till, vilket känns fantastiskt bra. Har ett bra schema för september i Sollentuna men även en del i Vällingby. Känns bra att troligen klara mig helt själv ekonomiskt! Förhoppningen (och inte en omöjlighet) är att jag blir kvar ända tills årsskiftet :)

Just nu har vi kuddveckor och bra värdecheckserbjudande, vilket innebär större försäljning och fler kunder. Nu när vår kommunikatör Ida byter butik i några månader, så innebär det ännu fler utmaningar och större ansvar till oss andra. Spännande! Ser fram emot att jobba inför jul också, julen på Lagerhaus är gaaaaalen enligt alla! Jag känner mig bara taggad :)

Shit vad jag har lust att göra om här hemma, spar pengar, smider planer, har en inspirationsmapp på datorn som börjar bli jäkligt full med inredningsbilder. Suttit uppe i timmar på nätterna och letat inspiration. Jag tänker måla om i min lägenhet oavsett vad, har jag nu bestämt. Frågan är inte längre om utan när. Spyr på mina väggar.

Jag har verkligen förändrats sedan jag flyttade hemifrån, sedan jag raderade dig ur mitt liv. Jag är mycket starkare som människa nu. Fortfarande väldigt liten ibland, men oftast jävligt mycket starkare. 

Jag har min mamma, min syster, min Niklas, min Ange. Mormor och morfar, Bella och Nattis. Pappa kan väl få vara med på ett hörn också och hans döttrar. Saknar Elin, inte träffat min syster på över ett år nu.

På tal om syster.. Saker och ting blir inte alltid som man tänkt sig. Du ber till din nya Gud, jag ber om att du ska komma tillbaka till livet och mig. Du är saknad...................

Time för bed. Trycka i sig en macka och två alvedon mot mensvärken, ringa och säga godnatt till min älskling, som är hos en kompis, tvätta bort nyllet (haha tänkte på Bella där!) borsta gaddar och försöka sova. Imorgonbitti är det dags för jobb igen. Ingen helg på ett tag för fröken Svensson inte. Guten nacht.

Kommentarer

Ordet är fritt

Ditt fina namn?:
Ska jag komma ihåg dig?

Din mail: (endast jag som ser den)

Har du också en blogg?

Skriv dina ord här!

Trackback
RSS 2.0