29 september 2011.

Host, snörvel, host och snörvel. Så fick även jag smaka på den jobbiga höstförkylningen som drabbat de flesta redan. Jag har legat däckad i sängen och soffan i några dagar nu, halsen är svullen och näsan och ögonen rinner. Framförallt har jag varit så seg och orkeslös, hade feber iförrgår också. Men vad gör väl det om hundra år, bara en jääävla förkylning. Idag tog jag mig upp ur soffan och kastade mig själv i en varm långdusch och nu känner jag mig faktiskt lite piggare. Ska ta och laga lite mat strax också för att fylla på energiförrådet ännu mer.

I tisdags var det storhandling på schemat trots allt och kyl, frys och skafferi är härligt välfyllda med smått och gott igen. Lovin' it!

Är en smula frustrerad på vissa saker men känner att jag inte orkar ta det nu. Har forfarande för lite energi för att ens bli riktigt irriterad, på gott och ont.

Förra fredagen var det stor fest hemma hos Ludde, vi var nog totalt 6 tjejer och 15 killar. Robert skulle firas :)
Det var roligt och det fanns en massa trevliga människor som jag pratade med. Enda negativa var väl att Baby skadade svansen. Haha det lät så gulligt när han sa det! Han ramlade och slog i svanskotan väldigt hårt, så resten av helgen tog vi det vääldigt lugnt och jag pysslade om honom lite.

På måndag ska jag sitta i ytterliggare ett 1,5 timmar långt möte, precis som i torsdags. Min stödperson ska följa med, så det känns lite lättare. Jag är duktig och jag är stolt över mig själv.

Det försöker jag intala mig lite då och då iallafall för att bättre på mitt urusla självförtroende och självkänsla.

Något roligt är att det börjar pratas kryssning lite smått! Kul :)

Kommentarer

Ordet är fritt

Ditt fina namn?:
Ska jag komma ihåg dig?

Din mail: (endast jag som ser den)

Har du också en blogg?

Skriv dina ord här!

Trackback
RSS 2.0