21 november 2011.

Det börjar vankas lägenhet mer och mer för varje dag som går. Det börjar kännas spännande. Jag ska äntligen få flytta till eget place. Mot alla odds så ska jag sitta i min egna soffa i Emilies hem. Inte MIN lägenhet egentligen, men MITT hem. Det kan nog bli bra. Jag är i behov av en förändring big time.

Sen vill jag också säga att jag tycker om N väldigt väldigt mycket. Har nog till viss del aktat mig från att falla för mycket. Har medvetet inte kastat in hjärtat i leken om man säger så. Jag upptäckte av en slump häromdagen att nu är mitt hjärta väldigt inkastat. Jag tycker fruktansvärt mycket om min fina Grisidil ♥.

Imorgon vankas det troligen shopping med bästaste Ange. Awesome! Jag har levt tajt den här månaden och har ett par hundringar sparade så imorgon ska jag shoppa lite. Tänkte bland annat gå på jakt efter en parfym till mig själv, då jag inte har någon nu. Kanske köpa mig en ny mascara också :)

Nu ska jag laga lite käk. Det blir ris, kryddjärpar och någon god sås för den som är intresserad haha.

Latero! ♥

Åh tänk sen när jag kan bjuda hem mina fina vänner, vad mysigt det ska bli.


Kommentarer

Ordet är fritt

Ditt fina namn?:
Ska jag komma ihåg dig?

Din mail: (endast jag som ser den)

Har du också en blogg?

Skriv dina ord här!

Trackback
RSS 2.0