16 juni 2011.

Tjabba.
Känner att det kanske är dags för en liten uppdatering. Fast vet förvisso inte vad jag ska skriva riktigt.

Det fina vädret, värmen och ljuset gör mig gott. Hela den nya sociala biten i mitt liv gör mig gott.
Jag har en ny pojkvän...

Jag har inte alls kommit igång med vissa saker som jag borde ha kommit igång med vid det här laget. Jag kämpar fortfarande varenda dag. Vissa dagar är det lättare och jag ler och har kul. Andra dagar känner jag att allt är hopplöst och meningslöst. För några dagar sedan satte jag mig och grät i flera timmar. Helvete vad arg jag är på dig. Helvete vad ledsen jag är över mig själv. Helvete vad jag älskar och saknar dig. Försöker och försöker att inte tänka på dig, för det gör alldeles för jävla ont...

Nej nu ska jag fortsätta städa i den här soptippen till lägenhet, laga lite käk, ta min medicin och sen höra av mig till min pojkvän och kolla om vi ska ses ikväll. Höhö. Höhö. Höhö.

Jag är orolig för mig själv och jag hoppas att det inte är så som jag tror.  


Kommentarer

Ordet är fritt

Ditt fina namn?:
Ska jag komma ihåg dig?

Din mail: (endast jag som ser den)

Har du också en blogg?

Skriv dina ord här!

Trackback
RSS 2.0