orkar inte!

Varför måste det finnas något som heter fucking ångest???
Jag HATAR det här, varför kan jag aldrig få leva normalt.. vill inte äta mer äcklig jävla medicin eller gå i fucking kuksamtal me massa jävla människor.. VILL INTE VILL INTE VILL INTE!!!!

Varför får jag inte min mens någon jävla gång, varför måste jag ha sånna här svinjobbiga hormoner eller vad fan det är.. Varför kan jag inte sluta tänka på DIG någon jävla gång????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jävla skit vad jag gråter och skakar. Var ett tag sen nu.

Samtidigt ska allt jävlas med mig och min pojkvän och hans vänner sitter och väntar på mig på krogen. Jag vill inte.... Just nu vill jag bara dö. Orkar fan inte :'(



ÅNGESTHORA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Kommentarer

Ordet är fritt

Ditt fina namn?:
Ska jag komma ihåg dig?

Din mail: (endast jag som ser den)

Har du också en blogg?

Skriv dina ord här!

Trackback
RSS 2.0