27 december 2011

Julen är över för denna gång. På julafton fick jag ett par mysiga timmar med mamma och Nice. Det är jag tacksam för! Har även fått en massa fina julklappar, supernöjd! Mormor och morfar ska jag försöka hälsa på så fort jag kan, i och med att jag inte kunde följa med mamma och dom av uppenbar anledning. Känner mig hur som helst, lättad över att julen gick helt okej och att den är över för i år höhö. Nu vankas det nyår om ett par dagar och jag hoppas och tror att det kommer bli en mysig och rolig kväll. Sedan vankas det flytt nästa vecka!! För mig. Och även ett jätteäventyr för Nattis som åker till andra sidan jordklotet dagen innan jag hämtar mina nycklar. Mitt äventyr är inte på långa vägar lika stort men oj så spännande ändå! Jag är tacksam över att alla högtider flyter på lättare nu än förra året, att jag mår bättre, att jag har en underbar mamma och syster. Tacksam för mina älskade morföräldrar och underbara vänner och pojkvän. Fett tacksam över min nya lappis! Nu kanske det blir ett bättre bloggande efter årsskiftet woop woop!

Kommentarer

Ordet är fritt

Ditt fina namn?:
Ska jag komma ihåg dig?

Din mail: (endast jag som ser den)

Har du också en blogg?

Skriv dina ord här!

Trackback
RSS 2.0