19 december 2011.

Flytten närmar sig med stormsteg! Känns kul och spännande, men också jäääävligt stressigt. Så extremt mycket som ska fixas till höger och vänster. Måste få allt att gå ihop på något sätt. Hjärnan går minst sagt på högvarv!
Tur att jag har en härlig pojkvän och underbara vänner som gör allt så mycket lättare och bättre. Vad vore livet utan vänner? - Jävligt sugigt.

På julafton ska jag tydligen en sväng hem till mamma och Nice. Mys! Idioten ska dra iväg till sin mor ett tag. På onsdag åker dom till västerås och firar jul med mormor och morfar och moster med familj. Väldigt tråkigt och ledsamt att jag inte kan följa med. Men vad ska man göra, jag orkar inte gråta över det just nu. Har för mycket annat i huvudet.

Ser fram emot en mysig julestund med mina älskade, ser fram emot ett asroligt nyårsfirande med mina vänner, ser fram emot flytten, ett nytt år och nya möjligheter!

Försöker blunda för stunden för allt det som känns så otroligt svårt och bara njuta av det som är bra.

Puss!

Kommentarer

Ordet är fritt

Ditt fina namn?:
Ska jag komma ihåg dig?

Din mail: (endast jag som ser den)

Har du också en blogg?

Skriv dina ord här!

Trackback
RSS 2.0