6 augusti 2011.

Gårdagen började med en skön dusch följt av att jag skulle handdukstorka håret och när jag skakar på handduken rasar det ner världens fetaste jävla spindel. En riktigt stor långben men med tjock svart kropp och breda håriga ben. FYFAN!!!!!! Vilken jävla panik alltså...

Ringde N som kom upp och räddade mig och tog bort monstret. Söta underbaring vad tacksam jag var då.

Efter att jag återfått en någorlunda normal hjärtrytm igen så drog vi en sväng till Kista. Systembolag säger jag bara. Behövde lugna nerverna ytterliggare hehe. Sen slog vi oss ner på balkongen och drack lite och solade, myspys. Efter någon timme gick vi och mötte upp Robert och satt utomhus och hinkade och snackade skit. När hungern smög sig på så blev det krogen med hamburgertallrik, nachotallrik och några cider och bärs. Trevlans värre. När vi kastat in handduken och var nästan hemma igen så ringer Tommy och det var bara att gå tillbaka till krogen och köra lite till.

Dock så slutade kvällen inte så perfekt som önskat. Jag grät. Varför måste jag bli så jävla upprörd så fort jag hör hans namn? Kanske för att jag älskar människan så in i helvete mycket och jag saknar honom och hans familj. Lilla vovvsi♥

Men det är så otroligt jobbigt att jag inte kunde dölja det igår, hur mycket jag än kämpar. För det ska gudarna veta att jag gör. Kämpar alltså. Kämpar så hjärtat blöder...

På något vänster så lyckades jag och N börja tjaffsa och vi skiljdes åt som ovänner. Vet inte om vi ska ses och prata ut om diverse idag eller inte. Jag kan inte sitta här och ruttna bort lördagen iallafall. Skulle vilja dra på Pride men ingen vill hänga på och jag är inte så jäkla sugen på att dra dit själv höhö. 
Hm what to do? Ska man supa ner sig kanske? .. Mjo det får nog fan bli så^^ 

Kommentarer

Ordet är fritt

Ditt fina namn?:
Ska jag komma ihåg dig?

Din mail: (endast jag som ser den)

Har du också en blogg?

Skriv dina ord här!

Trackback
RSS 2.0