3 augusti 2011.

Idag kom frågan svart på vitt .. Har du kommit över B?
Svar: Nej verkligen inte. Allt gör ont varenda dag och det känns som det aldrig kommer sluta göra ont.

Den här dagen började jag med att pallra mig upp i bra tid för att ringa till MVC och boka tid för undersökning. Har fått en tid i slutet på nästa vecka. Kommer efter den hälsoundersökningen eventuellt skickas vidare på ultraljud. Snälla Gud gör så att det inte är cancer. Eller något annat allvarligt.

Resten av dagen har jag spenderat med Emma, mycket trevligt! Vi knallade runt i Solna och jag unnade mig faktiskt fyra nya böcker. Köp fyra, betala för tre. Nu har jag läsning så det räcker året ut, lovely. Sedan lunchade vi och gick ut i solen och jag åt en mjukglass. Mys. Efter det åkte vi in till stan en sväng för att hon skulle titta på en klänning. Blev lite promenerande också.

Nu sitter jag här hemma, svettig. Ska hoppa in i duschen och sen antagligen möta upp el boyfriendo. Käka lite middag tillsammans kanske.

Igårkväll gick jag ut för mig själv och satte mig på en parkbänk och läste i 2,5 timmar. Bara satt och läste, lyssnade på fåglarna och småkikade på dom tre hararna som busade hejvilt en bit bort. Våra tre harar. Miffo i egen hög person, Harald och lilla KaNina. Det var mysigt och rofyllt. Harmonisk nästan. Behövde det. Precis innan jag gick ut så ringde jag till Nice. Efter några signaler på andra försöket att nå henne så svarade en mans röst. HAN svarade i Hennes telefon. Jag stelnade till och slängde på luren utan att säga något, sedan stängde jag av telefonen. Blev upprörd, men istället för något destruktivt så gick jag alltså ut och läste. Bra gjort av mig.

Kommentarer

Ordet är fritt

Ditt fina namn?:
Ska jag komma ihåg dig?

Din mail: (endast jag som ser den)

Har du också en blogg?

Skriv dina ord här!

Trackback
RSS 2.0