22 augusti 2011.

Bra skit - Ska på möte med några från soc imorgon, får då veta vad som kommer hända med mitt liv den närmsta tiden. Var på en rolig fest i lördags med massa härligt folk. Pratat länge i telefon idag med en vän som jag inte pratat med på länge. Har fått tillbaka min älskade kamera, Emilie goes Happyface.

Dålig skit - Ska på möte med några från soc imorgon, får då veta vad som kommer hända med mitt liv den närmsta tiden. Var extremt bakis igår och spydde tiotal gånger. En polare ska på promenad med B idag, det högg till i hjärtat när hon sa det.


 
Idag är det exakt 1 år sedan du gjorde slut med mig och krossade mitt hjärta totalt.
Jag saknar dig varenda dag och jag älskar dig för evigt.  

Kommentarer

Ordet är fritt

Ditt fina namn?:
Ska jag komma ihåg dig?

Din mail: (endast jag som ser den)

Har du också en blogg?

Skriv dina ord här!

Trackback
RSS 2.0