religiös?

Okej jag har skickat sju sms och desperat skrivit till olika folk på msn men inte en enda jävel har svarat. Känner mig så fruktansvärt ensam. Den enda miljön jag trivs i är jag inte välkommen i. De jag stått närmast har svikit mig som satan. Vad fan gör man....

"Det märks att du vill o kämpar ändå.."

Ska jag vara ärlig?  Jag vill inte mer. Inte ALLS. Inte överhuvetaget. Not fucking a bit at all. Det är över, det är kört!

Ikväll... halvtittar på tv, kedjeröker, super, saknar och ber till Gud och högre makter! 

Kommentarer
Skrivet av: Emma

Imorgon e jag tillbaka fran Thailand, da behover du inte kanna dig ensam langre for da kan vi hitta pa nat skoj nan dag :D:D

2010-09-26 @ 04:16:22
URL: http://emmsilooo.blogg.se/

Ordet är fritt

Ditt fina namn?:
Ska jag komma ihåg dig?

Din mail: (endast jag som ser den)

Har du också en blogg?

Skriv dina ord här!

Trackback
RSS 2.0