Idag.

Imorse började jag dagen med att gå till banken och polisen. Efter en del krångel så gick det till slut bra. Sen käkade jag lunch på donken och sen var det dags att gå till läkaren. Bröt ihop och berättade hur sviken jag känner mig, fått ny tid om två dagar. Ska försöka kontakta soc imorgon. Flyttat som sagt. Tacksam för stödet och taket över huvudet. Skönt att det finns vissa som ställer upp när de flesta sviker. Mår ren skit med tårar som bränner och en ångest ändå upp i halsen. 

Saknar dig fruktansvärt mycket, önskar att du kontaktar mig snart. Älskar dig till månen och tillbaks. 


Hon går längs gatorna med regnet som sköljer bort tårarna. Tänder en cigg och funderar på hur fan ni lät det gå såhär långt.

Kommentarer

Ordet är fritt

Ditt fina namn?:
Ska jag komma ihåg dig?

Din mail: (endast jag som ser den)

Har du också en blogg?

Skriv dina ord här!

Trackback
RSS 2.0