Tack?

Jag gick dit idag för att hämta vissa papper som ska till soc. Kontoutdrag och liknande. Behövde även lite "hjälp" av henne, till exempel hade jag en fråga om hyreskontrakt. Hon försökte så gott hon kunde och hon gav mig en slant så att jag överlever även denna kommande vecka. Hon försökte ända tills jag frågade om han var på väg hem nu, varpå hon svarade ja och jag frågade om han kunde hålla sig borta några extra minuter så jag hann ta alla grejjer jag behöver. Men icke. Var tvungen att springa därifrån för att undvika mötet..

Så dum jag var som trodde att hon kunde göra det för min skull. Inte ens några minuter kan jag få nu. Så jag vet faktiskt inte hur jag ska fixa det här rent praktiskt sett. Det jag vet är att DU har förstört en annan människas liv totalt. Hur känns det?

Du har inte bara förstört min barndom, mina tonår, hela min ungdom, min kropp, mitt hjärta, min hjärna, min själ och mitt liv.. Nu har du även gjort så att jag har förlorat det bästa och finaste som någonsin hänt mig. Du är inte värd någon respekt alls från någon, men likt förbannat så är det du som är kvar där och inte jag. Det är du som sover i en säng om nätterna, får äta hur mycket mat du vill varje dag och det är du som har kvar din familj.

Fyfan jag vet inte vart jag ska göra av mina känslor och mitt hat................


Har du glömt mig nu?

Kommentarer

Ordet är fritt

Ditt fina namn?:
Ska jag komma ihåg dig?

Din mail: (endast jag som ser den)

Har du också en blogg?

Skriv dina ord här!

Trackback
RSS 2.0