Orkar inte mer.

Tänker tillbaks på den där natten igen. Jag var helt förstörd och du sket i mig. Det gjorde så jävla ont och det gör så jävla ont nu. Mår illa och har en klump i halsen och i magen hela tiden. Saknar dig och behöver dig verkligen!!!
Mer än jag någonsin behövt en annan människa i hela mitt liv. Jag behöver dig NU, jag behöver dig ikväll. Du måste hjälpa mig....

Den där natten så satt jag på en parkbänk och skakade och drack sprit och tog droger. Yes det gjorde jag. Efter ett dygn gick jag hemåt och på vägen spydde jag ner mig och sket på mig. FATTAR NI???????????? :'( Jag är döende, det här dödar mig. Jag orkar inte mer nu. 

RING mig, prata med mig, träffa mig och håll om mig??? Du ser inte ens det här så det är meningslöst att jag ens skriver. Kan inte någon få dig att förstå att jag behöver dig!!!!!!!!!!!!!!! NU jag behöver DIG NU! :'(

Kommentarer

Ordet är fritt

Ditt fina namn?:
Ska jag komma ihåg dig?

Din mail: (endast jag som ser den)

Har du också en blogg?

Skriv dina ord här!

Trackback
RSS 2.0