Fredag 15 oktober.

Fredag idag. efterlängtade jävla skitdag.

Precis sminkat mig och knäckt en bärs. Snart ska jag bege mig iväg. Ska till det där stället som brukade vara mitt hem. Det står tomt nu så ska passa på att göra lite grejjer. Hurra...

Vad glad jag blev för din skull när jag läste det du skrivit på facebook. Att du var lycklig och att det berodde främst på dig själv, det är stort att kunna säga så tycker jag. Du har kommit så långt och jag är så stolt över dig. Du förtjänar varenda sekund!

Du förtjänar det minst lika mycket och på sätt och vis har du haft tur kanske och även såklart kämpat för det och förtjänar det definitivt. Även du kommer bli lycklig hela vägen ut, det är jag övertygad om. Du är sååååå värd det!!!

Jag tycker nog någonstans att jag också är värd det och förtjänar att få må bra, men det är en sån himla lång väg dit att jag inte ser ljuset i tunneln längre. Inte ens en liten glimt.

Jag är så himla ledsen och olycklig :(

Kommentarer

Ordet är fritt

Ditt fina namn?:
Ska jag komma ihåg dig?

Din mail: (endast jag som ser den)

Har du också en blogg?

Skriv dina ord här!

Trackback
RSS 2.0