My reason is you.

Jag orkar fan inte mer :'( Helgen gick åt helvete och snart har jag ingen alls kvar i mitt liv, bra jobbat Emilie. Minns inte ens 75% av helgen^^ Det jag tydligt minns är den där meningen fast bara början..man ser det man vill se.. "Love you, men...."

Ja jag vet? Jag VET att du älskar mig trots att du förnekat det ett bra tag nu och varit elak och kall som fan. Vi hör ihop och det är fortfarande ett stort misstag det här. Anledningen till varför du sa stopp förstår jag på ett sätt och du vet själv hur mycket jag anklagar mig själv och hur mycket jag har bett om ursäkt, på alla möjliga sätt och vis som kan tänkas gå. Du vet anledningen till mitt beteende och jag ber dig från botten av mitt hjärta att inte straffa mig för det. Ångesten över allt är FÖRJÄVLIG. Jag vill inte leva längre. Orkar inte med smärtan och missförståndet och knivhuggen och sveken. Jag blir ju inte förstådd och det gör ONT, för jag vill att någon ska förstå mig nu. Jag vill att du ska sluta vara arg på mig och inse att jag inte menat något illa. Du känner ju mig!! Du om någon känner mig och vet hur jag är egentligen och det är inte såhär. Så som jag var, det är inte ens jag. Låter sjukt och kanske fel jag vet inte men det är verkligen så :'( Jag är ledsen och sårad. Inget blir bättre av att folk vänder sig bort heller. Som att jag hade pesten eller något. DET GÖR OOOOOOOONT!!!!!

Kan inte somna på nätterna, däckar på morgnarna av ren utmattning av att gråtit så mycket. Vaknar upp och börjar gråta och sen kommer illamåendet. Får knappt i mig någon frukost för att jag mår så illa och är så ledsen. Senare på dagen äter jag som vanligt. Hoho låter som jag skriver någon slags journal typ. Men det är ju nästan så.

Min värsta mardröm som sagt och jag vill att den ska ta slut nu!!! :'( Uppenbarligen lyckas inte jag, så jag önskar att någon annan kan få Billy att inse hur mycket jag behöver honom nu och att han Måste ge mig en till chans OM han älskar mig som han säger och har de känslor man "bör ha". Vill se honom lycklig och inget annat och jag vet ju att när jag varit "normal" så har vi varit äckligt lyckliga. Han ler och skrattar så himla mycket och vi busar och kan inte hålla händerna ifrån varandra. PASSION. KÄRLEK. ÖMHET. NÄRHET. LYCKA.
Ren lycka. Jag vill komma dit igen och jag vill inte att det ska vara försent. Till och med hans mamma hoppas att han ska ändra sig, för att hon tycker att vi är bra för varandra och är så fina ihop. Jättefint sagt och det stämmer helt perfekt.

Jag har nästan ingen kontakt längre med min familj. Klart det gör ont som fan. Att situationen ser ut som den gör. Jag har nästan ingen kontakt med några såkallade vänner. Man märker väldigt tydligt vilka som är ens vänner i situationer som denna. Samtidigt vet jag att det är svårt att veta vad man kan göra för mig, kan tro att en del känner sig väldigt maktlösa. En del kanske har fullt upp med sitt egna. En del kanske inte orkar bry sig längre helt enkelt. Då ska man göra det man gör.. Ingenting!
Tack Cicci, Ange, Tommy. Ni gör någonting, på det sätt ni kan. Tack.
Tack och förlåt mig älskling. Snälla förlåt mig? Du Måste förlåta mig. Snälla? Snälla? Snälla?
Jag är beredd att göra Allt och det vet du. Saknar dig och älskar dig mer än vad som får plats i min kropp.
Du är förevigt min hjälte, min pälskling och mitt vackra hjärta.

Jag har inte gett upp så ni vet. Jag sitter här och andas och ska snart gå och handla mat, laga mat och äta mat. Går två gånger i veckan och pratar med en psykoterapeut och har aldrig ställt in. Pratar och träffar soc närhelst de vill. Svarar om någon skulle få för sig att ringa. Missar jag så ringer jag upp/messar. Jag ser bara ingen mening i att kämpa längre. Jag lever men jag vill verkligen inte leva längre. Hoppet om att få ligga i din famn igen gör så att jag hänger kvar här. Förlåt att jag sätter en sån stor press på dig. Förlåt att DU är anledning till att jag lever. My reason is you ♥

Kommentarer

Ordet är fritt

Ditt fina namn?:
Ska jag komma ihåg dig?

Din mail: (endast jag som ser den)

Har du också en blogg?

Skriv dina ord här!

Trackback
RSS 2.0