8 november 2010.

Tystnaden är fruktansvärd. Allting är fruktansvärt men framförallt tystnaden. Ring och skrik på mig, gråt, gapa och skäll på mig, gör vad fan du vill med mig. Men var inte bara tyst :( Den värsta känslan som finns är att bli ignorerad och utfryst. Det har jag blivit alltför många gånger i mitt liv. Det känns som du hatar mig och gör allt för att glömma bort mig och allt vi har haft. Du har till och med sagt att du försöker med det. Hur fan tror du att det kändes att få höra något sånt? - Nej så får man INTE säga till någon. Efter flera år..

Jag vet att det här är jobbigt för dig som fan, men vet inte på vilket sätt. Är det jobbigt eftersom du inte vet vad du känner? Är det jobbigt för att så många har blivit inblandade? Är det jobbigt för att du inte ville såra mig? Är det jobbigt för att du har dåligt samvete som ljugit för mig om något? Om vad du känt? Om vad du gjort? Är det jobbigt för att du älskar mig men inte orkar med mig? Är det jobbigt för att du älskar mig och vill vara med mig men inte vet hur du ska göra nu? Är det jobbigt för att du har ett jävla psykfall på halsen som inte låter dig vara? Är det jobbigt för att du vet att vi hör ihop, men något står i vägen? Vad isåfall? Är det inte ett dugg jobbigt? Bryr du dig inte ens? Var allt bara ett skämt? Har du lurat mig hela tiden?

Det tror jag verkligen inte du har gjort, men jag får ju ALLA möjliga tankar nu när jag inte får några svar eller får ha någon kontakt med dig. 99 av 100 gånger svarar du inte på något och ignorerar och de få gånger du säger något så är det bara korta meningar som sårar mig. Man kan inte säga att man älskar mig och vill ha mig och sen bara ge upp??? Kanske mot någon annan men inte mot mig. Jag är inte den sortens tjej.

Det handlar inte om att hitta någon att gå till sängs med, det handlar om att hitta någon man vill vakna upp med. Det handlar inte om att hitta någon man vill leva med, det handlar om att hitta någon man inte kan leva utan.
För världen är du bara någon.. men för mig.. är du hela världen.

Jag älskar dig av hela mitt hjärta Billy.


Kommentarer

Ordet är fritt

Ditt fina namn?:
Ska jag komma ihåg dig?

Din mail: (endast jag som ser den)

Har du också en blogg?

Skriv dina ord här!

Trackback
RSS 2.0