Värmebölja.

Härligt med det fina vädret men förjäkla jobbigt på nätterna. Inatt har jag sovit en timme och skulle upp tidigt och iväg på arbetsintervju. Det bådade gott när jag var så trött att jag knappt visste vad jag hette.. Men blev pigg som en mört efter lite frukost och intervjun gick hyffsat ändå. Får se vad som sägs när han ringer nästa vecka. Känns bra med lite mer erfarenhet av sånt här iallafall, då stiger självförtroendet en aning.

Igårkväll tog vi ett kvällsdopp i poolen, det är ju så ruskigt skönt att svalka sig i den här värmeböljan. Sen är det ju fantastiskt roligt att plaska runt och slänga sig på diverse badringar, madrasser och krokodiler. Jag är allt annat än graciös kan jag meddela, Billy liknar mig vid en padda haha!

Just nu sitter jag och väntar på att mitt moschel ska höra av sig, dags att köpa lunch och sedan åka till sumpan för minioperation. Jag ska hålla henne i handen när de skär i henne har jag lovat, den fega fan ;D

Har btw glömt min kamera hos älsklingen så inga bilder här tyvärr...


Kommentarer

Ordet är fritt

Ditt fina namn?:
Ska jag komma ihåg dig?

Din mail: (endast jag som ser den)

Har du också en blogg?

Skriv dina ord här!

Trackback
RSS 2.0