Överallt men ingenstans.

Sol och bad är det som gäller. Med råge måste jag säga. I onsdags var jag iväg till Sollentuna med bästis och busade med Whaltanamo och Wilmusen. Mycket mysigt. Sen blev det en sväng till Kista, en sväng till Ursvik och avslutningsvis en sväng hem för att svulla toblerone. Fick nämnligen med oss en hel påse full med choklad, inte mig emot!

Igår drog vi oss (me and my slyn) till Kristineberg och Fredhällsbadet för solning som hette duga. Spåren syns i mitt röda fejs. Emilie Kräftan Svensson, jo man tackar. Bada åtskilliga gånger hann vi också med. Självfallet gled vi även upp i supermysiga Solstugan och käkade hamburgertallrik och ett par kalla bärs/cider. Vårt nya hak ;)Fruktansvärt mysigt!
Var hemma runt halv elva och somnade gott efter en riktig kanondag :)

Ikväll tar jag det lugnt som bara den. Ska upp tidigt imorgonbitti och delvis passa syster och även försöka ta mig iväg på jakt efter någon kjol eller liknande. Behöver fler tunna kläder och framförallt kläder till underkroppen då jag har en tendens att alltid köpa på mig tröjor och linnen.

Min kamera har jag fortfarande glömt att ta med mig hem så inga bilder tyvärr, kanske dyker upp någon senare.

That's all from me right now. Över och ut.


Kommentarer
Skrivet av: simone

OOola snyggve! Göru för fredagsmysigt? Läste att högsommaren försvinner nu.. eller att de som var var, typ ^^ Seegt.. hade vela bo i ett tropiskt land ett tag ;D

2010-07-23 @ 12:41:15
URL: http://fattybom.se

Ordet är fritt

Ditt fina namn?:
Ska jag komma ihåg dig?

Din mail: (endast jag som ser den)

Har du också en blogg?

Skriv dina ord här!

Trackback
RSS 2.0