Back on track?

Jag är tillbaka. Eller ja för ett tag sen egentligen, med blandade känslor. Som vanligt. Vistelsen ute på landet var helmysig, jobbig, underbar, förjävlig. Min kamera är helt jävla trasig nu, så det suger. Här är några få (totalt meningslösa) bilder från en annan kamera. Vi var på väg in till Norrtälje.








Som sagt totalt meningslösa. Medan jag ändå är igång så kommer det några pics från i lördags också.








Schnyggt värre. Fyfan vad trökigt jag har just nu.. Ska nog sätta igång och röja upp lite här hemma i stian och sen blir det middag i form av fiskgratäng. Soft att ha stället för sig själv i ett par veckor. Det gillar vi.



Kommentarer
Skrivet av: AB PW

åhhh tack :D vad glad du gör mig haha <3



tycker jag definitivt du ska göra

2010-07-29 @ 17:03:12
URL: http://acidbanana.blogg.se/

Ordet är fritt

Ditt fina namn?:
Ska jag komma ihåg dig?

Din mail: (endast jag som ser den)

Har du också en blogg?

Skriv dina ord här!

Trackback
RSS 2.0