Tisdagsdejt.

Idag var det dags för dejt nummer två för den här veckan. Med ingen mindre än Isabella i egen hög person. Efter en liten promenad i den svinkalla kylan så beslöt vi oss för att lite indisk mat skulle vara på sin plats. In på affären och köpa på oss och sen hem och knega vid spisen en stund. Men jävlar vad gott det blev.

Indiskt/thai
Skär upp bitar av kycklingen och tärna en röd paprika.
Stek upp. 
Strö över röd curry. (I vårat fall en färdigblandad påse från Santa Maria)
Häll över kokosmjölk och låt allt puttra ihop sig i ett par minuter.
Servera till äggnudlar och naanbröd.

Jag käkade tills jag mådde illa.

Ännu en trevlig dag, lovely! Nu väntar strax Paradise Hotel och min bästa vän spikmattan.



So long suckers.


Kommentarer

Ordet är fritt

Ditt fina namn?:
Ska jag komma ihåg dig?

Din mail: (endast jag som ser den)

Har du också en blogg?

Skriv dina ord här!

Trackback
RSS 2.0