Måndagsdejt.

Igår var jag på dejt med bästis. En klassiker med 'dinner and a movie'.
Eller ja, hamburgare och Snabba Cash.
Jädrans trevligt måndagsnöje anyway.




Filmen var inte som jag trodde men absolut inte dålig. Fast Joel Kinnaman tog ju upp filmen rejält, den hade inte varit lika bra utan honom. Jajjemen, som att inte mitt numera rutinmässiga dreggel på söndagskvällarna räckte (Frank Wagner ofc) så var han superhet även i Snabba Cash. Sveriges ballaste skådis just nu. Jag tillhör numera den skara brudar som dyrkar denna grabb. Joel Kinnaman! Mjau.  


Kommentarer
Skrivet av: Nathalie

geeeee mig

2010-01-27 @ 14:41:00
URL: http://theneverending.blogg.se/
Skrivet av: smajlin

hur många poäng ger du filmen av 5 =)?

aaw tack för den höga poängen :D altlid kul med respons!



oj da, god jul på dej med i efterskott :D e nog lite efter but heey :D bättre sent än aldrig

2010-01-27 @ 19:17:23
URL: http://misschillpill.blogg.se/

Ordet är fritt

Ditt fina namn?:
Ska jag komma ihåg dig?

Din mail: (endast jag som ser den)

Har du också en blogg?

Skriv dina ord här!

Trackback
RSS 2.0