Made in Sweden.

Nu är det jag som alldeles strax bäddar ner mig i sängen framför andra avsnittet av Made in Sweden på fyran nu klockan nio.



Som sällskap har jag massa grönsaksstavar och en stor skål med egengjord guacamole. Första gången jag gjorde det och resultatet blev kanon! Tog lite gräddfil och mosade ner avokado och finhackad rödlök samt lite vitlök och sen krydda galet. Schweingott! Nästa gång (eventuellt till helgen muhah) blir det nog lite nachochips till också.

Note to self - Sov inte hela natten på spikmattan inatt också, din rygg ser ihålig ut sen = Inte snyggt.

Kommentarer
Skrivet av: Nattis

Puss från Hugo

2010-01-23 @ 09:57:39
URL: http://theneverending.blogg.se/

Ordet är fritt

Ditt fina namn?:
Ska jag komma ihåg dig?

Din mail: (endast jag som ser den)

Har du också en blogg?

Skriv dina ord här!

Trackback
RSS 2.0