Good VS Bad.

+ Oh yes. 

Jag har äntligen köpt årskort på gymmet och det känns väldigt bra.
Med lite rabatt tack vare en bra kampanj och lite sparade money och till största del även lånade pengar så gick det ihop. Jag har redan betalat av en del idag, wunderbart. Väldigt roligt och skönt att träna och jag känner att jag har hittat rätt. Ska bli spännande som tusan att se om detta kan råda lite bot på min värk. Det ingår även två möten med en personlig tränare, så det ska bokas inom kort tänkte jag.

- Doublefuck.

Jag har lyckats sabba min mobil.
Kan inte prata i den, men lyckas ibland få ihop små sms om jag har tur. Det är nämligen glapp i skiten, så displayen bara blinkar eller är kolsvart. Så där har ni anledningen ifall mina sms är felstavade. Känns inte alltför lyckat att inga gamla telefoner funkar och att alla mina pengar nu går till att avbetala gymkortet och även att leva lite. Antar att det är smällar man får ta. Någon som vill skänka en mobil?


Kommentarer
Skrivet av: Nathalie

Gym är så awesome :D LOVE. Vad duktig du är som tar ta i det :-*

2010-02-27 @ 12:23:13
URL: http://theneverending.blogg.se/

Ordet är fritt

Ditt fina namn?:
Ska jag komma ihåg dig?

Din mail: (endast jag som ser den)

Har du också en blogg?

Skriv dina ord här!

Trackback
RSS 2.0