En lugn fredag.

Denna dag har delvis spenderats på gymmet, delvis spenderats hemma med syster. Lite spel, bus och god mat på det också. Nu ikväll har jag suttit parkerad i soffan med mamma och syster och glott på Let's Dance och Solsidan.

Jag älskar Solsidan!
Längtar tills den släpps på dvd, så jag och älsklingen kan se den om och om igen hihi.



Så en lugn fredagkväll it was. Funderar på att kasta in handduken och sova nu faktiskt. Imorgon kommer bästis och vi och Nice ska käka tacos och baka paj. Samt se på melodifestivalen såklart. Vilken sucker jag är för riktiga "Svenssons" program egentligen. Men sen är jag också en äkta sådan. En Svensson alltså. 

Det är btw dessa två par som ska stå i final i Let's Dance. Enligt mig, alltid enligt mig. Vad tycker ni?


Kommentarer

Ordet är fritt

Ditt fina namn?:
Ska jag komma ihåg dig?

Din mail: (endast jag som ser den)

Har du också en blogg?

Skriv dina ord här!

Trackback
RSS 2.0