Natten.

Den här natten var hemsk. Jag grät i minst fem timmar innan jag lyckades somna framåt morgonen. Jag fick en insikt som jag verkligen hatar, föraktar och mår förjävligt över.

Jag trodde inte du kunde skrämma mig mer, jag trodde inte att jag var rädd för dig längre.
MEN DET ÄR JAG!!! Grät så jävla mycket när jag insåg det här. Det är inga andra monster som besöker mina mardrömmar, det är DU. Alla rädslor, all osäkerhet, all svaghet. All min känsla av otrygghet. Allt beror på DIG!
Jag hatar dig så himla mycket... *gråter* ...

Kan du inte bara mörda oss allihopa så vi får ett slut på det här?

Jag HATAR att jag fortfarande är rädd för dig ditt svin.

Skrev ett sms till dig idag älskling.. 
"Gråtit hela natten, känner mig otrygg och rädd. När jag fick frågan om det fanns någonstans alls som jag känner mig trygg, så svarade jag " Jo i min älsklings famn". Där vill jag vara igen och känna mig trygg och älskad. Älskar dig upp till månen och tillbaka♥."

Efter några timmar svarade du och jag blev hoppfull.
"Okay.. men jag vill helst inte höra sånt, jag har ett jobb att sköta nu.."

Du är så duktig och jag är så stolt över dig hjärtat! Vet att du inte är såhär känslokall egentligen. Jag saknar min riktiga pälskling, så som du är egentligen. Världens varmaste mest godhjärtade person som finns, aldrig har jag träffat någon så omtänksam som dig. Aldrig har jag älskat så som jag älskar dig. Jag kan ta flera tusen slag till, bara du kommer tillbaka till slut. Min fina älskade morriskanin!♥ I really need you..

Kommentarer

Ordet är fritt

Ditt fina namn?:
Ska jag komma ihåg dig?

Din mail: (endast jag som ser den)

Har du också en blogg?

Skriv dina ord här!

Trackback
RSS 2.0