8 december 2010.

Grät hela natten. Är så förbannat trött på det här. Vill inte mer alltså.
Ikväll är det julmarknad i sumpan och jag tänker bara på hur gärna jag skulle vilja gå runt där med min älskling, köpa brända mandlar och hålla varandra i handen. Köpa filmer och stå och lyssna på uppträdanden en stund, som den där gången när Danny uppträdde och trots att du hatar hans musik så stog du bakom mig och höll om mig jättelänge framför scenen ♥

Som om det inte vore nog smärtsamt så uppträder Denice på scenen ikväll. Hon och hennes dansgrupp ska röja loss på scen. Jag kommer inte att gå dit. Tanken på att träffa på älsklingen och hans eventuellt nya äckelbrud gör alldeles för ont. Dessutom kommer båda pluttens föräldrar att vara där och den ena halvan av dom kan jag inte riskera att se. Hellre dör jag än att se hans fula ansikte.
Jag är nog världens sämsta kompis, dotter och SYSTER. Jag var världens sämsta Flickvän. :'(


FYFAN vad mycket jag saknar dig.


Kommentarer

Ordet är fritt

Ditt fina namn?:
Ska jag komma ihåg dig?

Din mail: (endast jag som ser den)

Har du också en blogg?

Skriv dina ord här!

Trackback
RSS 2.0