24 december 2010.

Julafton är det tydligen. Sämsta jävla skitjulen någonsin.

Vad det var som hände? Jag vet inte vad som gick snett men jag misslyckades, igen.

Idag firar jag ingen jul, träffar ingen familj för jag känner inte att jag har någon. Får inga julklappar och ger inga julklappar. Så vill jag ha det. Det gör jävligt ont just nu.

Saknar min älskling som fan. Man inser oftast inte vad man har förrän man förlorar det. Jag visste att jag älskade dig otroligt mycket. Men till den här graden, nej det visste jag faktiskt inte.
Du är min drömkille och precis allt som jag vill ha!

Utan dig blir jag aldrig lycklig igen. Tro mig.

God Jul alla därute.

// En mycket olycklig Emilie.

Kommentarer

Ordet är fritt

Ditt fina namn?:
Ska jag komma ihåg dig?

Din mail: (endast jag som ser den)

Har du också en blogg?

Skriv dina ord här!

Trackback
RSS 2.0