17 december 2010.

Fan vad trött jag blir på den här skiten!
Jag har lämnat in alla uppgifter och papper till soc men dom segar med mina pengar så jag hinner ju förfan dö innan jag får dom. Igår hade jag bara chips och godis att käka och idag var tanken att nu jävlar ska jag handla mat och toapapper och annat viktigt, samt betala hyran som jag är extremt försenad med. Tog kontakt med en person från soc igår för att höra varför mina pengar inte kommer och hur lång tid det ska behöva ta. Fick som svar att dom redan har skickat iväg beslutet till den adress där jag bor nu. Great då kan jag iallafall äta och så vidare idag då eftersom brevet lär komma idag. Men icke! Inte har det kommit något jävla brev inte.

Med förhoppning om att pengarna kanske skulle finnas ändå på kontot så gick jag nyss ut för att testa.
Vad händer?
Bankomaten suger åt sig mitt kort och stänger av sig. Fyfan vad trött jag blir på det här...

Imorse fick jag sms angående eventuellt julfirande med dom som en gång var min familj.
Tack men nej tack. Jag vill inte följa med till Västerås och sitta i samma bil som honom och umgås med honom, aldrig i livet. Och nej jag känner inte för att träffa dig heller. Du svek mig.
Och ja jag har fetångest över att jag sviker alla andra. Men jag ORKAR INTE!!!!!!! FATTA!!!!!!!!!!!!
Ni har förstört allt.

Såg att du ska på julfest ikväll. Med jobbet gissar jag på, men jag vet inte. Jag vet inte vart du ska på julfest!! :'(
Jag får inte vara med i ditt liv längre. Det gör så ont så ont så ont så jävla sjukt jävla ONT.
Men jag hoppas verkligen att du får trevligt hjärtat! Önskar att du sitter glad och skrattar och har det underbart roligt och trevligt ikväll. Det förtjänar du verkligen! Älskar dig mer än allt. ♥

Kommentarer

Ordet är fritt

Ditt fina namn?:
Ska jag komma ihåg dig?

Din mail: (endast jag som ser den)

Har du också en blogg?

Skriv dina ord här!

Trackback
RSS 2.0