1 december 2010.

Nu sitter jag här "hemma". Har precis varit på möte med Soc. Det känns inge bra alls. Det dröjer innan jag får pengar igen och jag måste ordna med ny ansökning och få tag i en jävla massa papper. Hur fan ska jag få tag i dom när jag inte har kontakt med vissa personer liksom? Nej, nu har jag verkligen insett att Soc är skit. Har haft mina misstankar förut om det med tanke på vad folk berättat men nu har jag upplevt en del själv. De skiter blanka fan i mig.

Jaha så jag har fyra kronor att äta för och betala två månadshyror med, känns jävligt fint! Känn min ironi.. Jaha då kommer jag alltså dö av svält om inga mirakel händer.. Härligt!! :) Det värsta är fan att ciggen börjar ta slut.

Nej fyfan för den här jävla skiten alltså!!!! Nästa vecka börjar jag med en ny medicin igen (trehundrasjuttonde gången gillt?) ..men just det! Hur fan ska jag ha råd att köpa den? ...

Jag vill somna fort och aldrig aldrig aldrig mer vakna igen... Snälla låt mig få göra det????????



Kommentarer

Ordet är fritt

Ditt fina namn?:
Ska jag komma ihåg dig?

Din mail: (endast jag som ser den)

Har du också en blogg?

Skriv dina ord här!

Trackback
RSS 2.0