20e augusti 2010.

Har tänkt blogga ungefär femhundrasjuttioelva gånger men varje gång jag loggar in så loggar jag ut igen. Känner inte att jag har så mycket att skriva (som vanligt) och bloggen ger mig inte så mycket egentligen... Men okej...

Den här veckan har sugit så jävla hårt och har för det mesta varit skitjobbig! Vet inte vad jag ska ta mig till..
Igårkväll var jag hos Ange och groggade lite, trevligt. Kom ifrån mina egna tankar för en liten stund, skönt. 

Nu har jag precis käkat nudlar och funderar på vad jag ska göra av denna dag. Det lutar mot gym, sen handla käk. Ikväll kommer det vara schweinjobbigt troligen, det är jag redan förberedd på.

That's about it.


Kommentarer

Ordet är fritt

Ditt fina namn?:
Ska jag komma ihåg dig?

Din mail: (endast jag som ser den)

Har du också en blogg?

Skriv dina ord här!

Trackback
RSS 2.0