Shoppat loss på Ica Maxi!

Haha japp jag har shoppat lite småprylar på Ica Maxi. Lite hygienartiklar, såsom en ny tandborste och en ny deodorant bland annat. Viktigt viktigt haha. Hittade även ett par örhängen och så har jag köpt en present till min syster som fyller år idag. Fast hon får den antingen imorgon eller i helgen :)

Jag har till och med lyckats bestämma mig för vilken färgkulör jag ska ha på håret. Så imorgon blir det klippning och toning, LÖVELY!

Angående mitt slutgiltiga val, så får ni se det imorgoneftermiddag ;) Kan iallafall avslöja att det inte blir såhär:



Kommentarer
Skrivet av: Anonym

Jag har nyligen ätit frukost. Skall strax sätta mig och designa 2 bloggar!

Hoppas du sovit gott!

2009-09-03 @ 11:07:22
URL: http://designbyjessica.blogg.se/

Ordet är fritt

Ditt fina namn?:
Ska jag komma ihåg dig?

Din mail: (endast jag som ser den)

Har du också en blogg?

Skriv dina ord här!

Trackback
RSS 2.0