Öppe med töppa!

Godmorgon Sverige.

Idag är jag uppe med tuppen, alarmet ringde klockan sju hemma hos älsklingen. Jag älskar att sova med honom, ha någon som håller om en hela natten. Så himla underbart och tryggt! ♥

Igårkväll somnade han tidigt så jag satte på filmen "P.S I love you". Har ni inte sett den så se den! Jag grät från början till slut typ, det är en sorglig men väldigt fin historia. Från mitt perspektiv, handlar den om att livet kan börja när som helst. Och sluta när som helst. Att man inte ska vara rädd för att ta sig igenom en förlust och inleda nästa period i sitt liv.


Filmen påminner väldigt mycket om en berättelse jag skrev för några år sedan.

Gillar man kärlek, irländare och bra musik så bör man definitivt se filmen!

Nu:
Ta mig ett varmt bad.

Sen: Lägga mig på spikmattan i tio långa minuter.

Btw så lyckades jag bra med att hålla både honom och mig borta från McDonald´s igår, men sen att vi svängde in på Willys och köpte hamburgerbröd där och gick hem och gjorde hemmagjorda burgare är en annan historia..

"I love you til' the end.."


Kommentarer
Skrivet av: Hugo

har du läst boken? Filmen suger hästballe...inte ett skit som stämmer överens med boken :P Jag blev RIKTIGT besviken..

2009-09-07 @ 11:06:55
Skrivet av: Klick

hahaha hur kunde jag veta att Nattis var tvungen att kommentera det här!!

2009-09-08 @ 03:53:34

Ordet är fritt

Ditt fina namn?:
Ska jag komma ihåg dig?

Din mail: (endast jag som ser den)

Har du också en blogg?

Skriv dina ord här!

Trackback
RSS 2.0