Nuläget och gårdagens.

Igårkväll/natt hade jag grymt svårt att sova, mycket tankar som for omkring i huvudet. Efter många timmar lyckades jag ändå somna och vaknade vid halv åtta imorse av en hemsk spänningshuvudvärk. Den känner jag iallafall igen och vet hur jag hanterar den. Nu på förmiddagen har jag legat och degat i sängen och somnat korta stunder till och från. Legat en stund på min älskade spikmatta♥. Pms-kossa är jag också. Humöret har varit bättre. Menmen nu ska jag försöka vända på det här och faktiskt njuta av att det är fredag, min favoritdag!


Om man bortser från vissa tråkiga saker som hände under gårdagen, så hade jag faktiskt väldigt mysigt med mitt moschel. Vi strosade runt i lite affärer och lagade middag hemma hos henne.
Kycklingfilé med potatisgratäng.
 (Det var godare än vad ser ut)

Middagen käkades framför Idol, så vi kunde passa på att skratta lite åt vissa stackare. Elakt ja. Hon fick också en liten försenad födelsedagspresent, som hon blev väldigt nöjd med.
Ett par söta string och ett fint halsband.



Haha så fint jag har fotograferat de hängande på stolen!

Vad händer ikväll då people?


Kommentarer
Skrivet av: Blubbo

sv: Ja men jag har allt vettö, säg till så fixar jag ;) Näe men du vet, jag har ett litet monster vars personnummer är prima vara. Ja än ett tag i alla fall höh. Sen jävlar ska jag aldrig mer använda mig av kollektivtrafiken i stockholmslän, typ.

2009-09-11 @ 13:24:38
URL: http://blubbo.blogg.se/

Ordet är fritt

Ditt fina namn?:
Ska jag komma ihåg dig?

Din mail: (endast jag som ser den)

Har du också en blogg?

Skriv dina ord här!

Trackback
RSS 2.0