Is it true?

Så håller denna dag på att glida mot sitt slut. Jag har haft massa kvalitetstid med syster idag, tittat på film, läst böcker, spelat spel och myst. Det var behövligt och nu känns det lite bättre.
Hamnade där nere igår, för mycket tankar och ångesten som hälsade på. Efter många tårar och panikkänslor, så tog jag ur mig det den här gången också :)

Kvällen har spenderats med mina favoritkakor (chocolate chip cookies) framför Idol och superspännande "Oskyldigt dömd". Min favorit Erik gick vidare till fredagsfinalen i Idol, men det var väldigt väntat. Han är supergrym och jag är helt frälst. Måste bara slänga upp klippet från när han sjöng live ikväll. GRYMT!

Erik Grönwall - Is it true


Kommentarer

Ordet är fritt

Ditt fina namn?:
Ska jag komma ihåg dig?

Din mail: (endast jag som ser den)

Har du också en blogg?

Skriv dina ord här!

Trackback
RSS 2.0