Gäsp.



Inatt sov jag som en stock, vaknade inte en enda gång. Drömde världens sjukaste drömmar också, bland annat om en liten japansk kvinna med ett högt häxgarv. Jag hittade henne i Billys trädgård under trappen och hon ville vara med mig hela tiden så hon följde med när jag skulle borsta tänderna och allt. Obehaglig kvinna det där, jag kommer ihåg exakt hur hon såg ut. Hon fick mig att gå med på att hon skulle få komma tillbaka nästa dag och flytta in typ och jag sa "självklart" bara för att jag var så rädd för henne. Haha.

Någon som kan tyda drömmar och vet vad det betyder om man drömmer om en liten japansk obehaglig kvinna med ett häxgarv? Hoppas det betyder att jag kanske vinner en miljon snart.

Trots att jag har sovit både gott och länge så sitter jag och gäspar. Ska hämta upp lillasyster om två timmar ungefär och tills dess blir det till att leta jobb och ta en dusch.
Ikväll får jag skjuts till Kista, där jag ska kolla på en sak. Just great!


Kommentarer

Ordet är fritt

Ditt fina namn?:
Ska jag komma ihåg dig?

Din mail: (endast jag som ser den)

Har du också en blogg?

Skriv dina ord här!

Trackback
RSS 2.0