22a september.



Den här dagen har det känts mycket bättre. Kan ha något att göra med att jag har umgåtts med världens bästa bästis. Vi har vandrat runt i Kista centrum och det blev lite shoppat. Jag kom hem med underkläder (blev de svart-vita, då det var snyggast på!) och en lång polotröja, som var grymt mysig och värmande! Dessvärre hade jag inte lika mycket kvar på mitt presentkort som jag trodde så det blev inte den snygga jacka som jag inställt mig på att köpa. Tråkigt!

Efter shopping och lunch drog vi hem till Cicci för att snacka skit och kolla Idol. Min stora favorit Alexander gick inte vidare vilket var chockerande! Enligt mig, alltid enligt mig. Men min andra favorit Erik håller sig kvar än sålänge.

Right now: Surfar runt och svullar pringles ♥ .. Skyller på Brutte! ;P


Kommentarer

Ordet är fritt

Ditt fina namn?:
Ska jag komma ihåg dig?

Din mail: (endast jag som ser den)

Har du också en blogg?

Skriv dina ord här!

Trackback
RSS 2.0