Dagens.

Dagens ordspråk: Var mot dina föräldrar så som du vill att dina barn ska vara mot dig.
Det är ett grekiskt ordspråk och jag förstår mycket väl hur det menas, men tycker ändå att alla relationer ser olika ut. Den som förtjänar respekt, får respekt. Enligt mig, alltid enligt mig.

Dagens låt: Sara Löfgren - Starkare.
Som så många gånger förr. Den ger mig styrka.

Dagens humör: Smått ångest och tyngd över bröstet, men jag ler och sträcker på ryggen.

Dagens planer: Jag har precis avslutat mina söka jobb försök för idag, om det nu inte dyker upp något intressant senare. Nu är det snart dags för lunch och sen måste jag ta itu med hemmet och allt vad det innebär, sen hämtar jag syster och lagar middag och hjälper henne med läxorna. Ikväll ska jag titta på Idol.


Kommentarer

Ordet är fritt

Ditt fina namn?:
Ska jag komma ihåg dig?

Din mail: (endast jag som ser den)

Har du också en blogg?

Skriv dina ord här!

Trackback
RSS 2.0