Friday, I'm in love.

Freitag idag, lovely!

Jag har precis kommit hem från en liten tripp till Solna där jag införskaffade mig en höst/vinterjacka. Det behövde jag, har ju blivit så himla kallt nu. En liten bild på el jacko.



Köpte mig även fyra cider som jag tänkte unna mig senare. Jag hoppas att jag orkar träffa folk ikväll, mitt mående har inte varit på topp de senaste dagarna och imorse vaknade jag med värsta värken i magen. Blir det inte bättre snart, så är det doktorn nästa.

Nu är det hög tid för käk, kycklingköttbullar ska stekas!
LATER.


Kommentarer
Skrivet av: Linda - ndaiL

snygg jacka!

2009-10-02 @ 14:12:11
URL: http://ndail.blogg.se/

Ordet är fritt

Ditt fina namn?:
Ska jag komma ihåg dig?

Din mail: (endast jag som ser den)

Har du också en blogg?

Skriv dina ord här!

Trackback
RSS 2.0