Choklad.

Igår spenderade jag några mysiga timmar med Qlicko i Solna. Vi vandrade runt i affärer och hon köpte sig lite nytt smink. Vi provsmakade även den nya Marabou chokladen som går på reklamen med Yoghurt och Hallon.



Kan säga att det inte var något i min smak, den var inte äcklig men definitivt inget jag kommer köpa. Yoghurtgeggan tog över för mycket och det smakade mer av någon slags hallon än choklad. Inte min stil helt enkelt. Toffee Walnut ska jag också prova någon dag och det låter som att den skulle falla mig i smaken mer men det får man se. Tacka vet jag gamla vanliga hederliga Apelsinkrokant och Mintkrokant. Rysligt gott.


Kommentarer
Skrivet av: lovisa

NU ÄR SVAREN UPPE FRÅN FRÅGESTUNDEN! ♥

2009-10-23 @ 16:35:05
URL: http://lovisafrick.blogg.se/

Ordet är fritt

Ditt fina namn?:
Ska jag komma ihåg dig?

Din mail: (endast jag som ser den)

Har du också en blogg?

Skriv dina ord här!

Trackback
RSS 2.0