10 sanningar om mig själv.

Okej jag har blivit utmanad av söta http://misschillpill.blogg.se/ att skriva 10 sanningar om mig själv.
Well, here you go! ;)

  • Jag kan inte svälja värktabletter och har aldrig kunnat. Har en psykisk spärr av något slag som gör det omöjligt. Det fungerar bara om jag trycker in dom i en tugga mat och sen sväljer. Mysko, halväckligt men sant.
  • Jag tycker inte om läsk och har aldrig gjort. Kolsyran fräter sönder munnen på mig.
  • När jag var liten slickade jag på en lyktstolpe mitt i vintern och min tunga fastnade. Efter ett tag lyckades jag slita loss den och kunde bara käka soppa och filmjölk i en vecka.
  • Jag har dansat balett i åtta år. Började som fyra-åring på skoj och fick ett intresse som höll i sig till jag var 12-13 år. Då var jag ganska duktig men jag hoppade av för att alla i min dansgrupp hade slutat, vem vet vart jag hade varit idag annars.
  • Jag har sett en människa dö och jag har sett en människa död.
  • Jag är en riktig shopaholic och min materialistiska själ rusar av lycka när jag köper nya saker.
  • Jag är livrädd för fåglar. Fyfan för vingar och klor och näbbar och det värsta av allt fjädrar! Ett tag kunde jag inte ens sova med duntäcke.
  • Jag absolut älskar choklad! Favoriterna heter så mycket som kladdkaka, brownies, chokladtårta, chokladmuffins, Apelsinkrokant, Varm choklad, Mintkrokant, chokladbollar, chocolate cookies, choklad med krisp, kolasås, kex. Ja ni get the picture, I am a chokoholic.
  • Jag är ett stortstort fan av Sex and the City. Har en hylla hemma med Satc-boxen, Satc-boken, Satc-filmen, en bild på Carrie och ett Satc-gratulationskort.
  • Jag insåg nyss att det är fredagkväll och att jag har en halvtimme på mig att göra mig iordning för en myskväll med bästis framför Idol. Tyvärr hinner jag inte komma på fler sanningar om mig själv just nu. Får fortsätta en annan dag.

Nu har jag brådis iväg, hoppas ni får en superbra fredagkväll :)
Puss och kram.


Kommentarer
Skrivet av: CARRO - ThinkPink ♥

Men gud vad läskigt! Det första stämmer in på mej också :P har också jättesvårt att svälja tabletter..det går ibland men ibland tar det bara stopp..då går det verkligen inte att få ner dom :/ tror att det är rädslan för att dom ska fastna i halsen..

2009-10-24 @ 02:07:48
URL: http://thinkpinks.blogg.se/
Skrivet av: B R O W N S U G A R

Oj gillar du inte läsk :D de som e så gott! :)

2009-10-24 @ 19:18:18
URL: http://brownsugar.blogg.se/
Skrivet av: anna

Jag älskar också choklad och har aldrig tyckt om läsk :)

2009-10-24 @ 19:28:58
URL: http://aannnnaaaa.blogg.se/
Skrivet av: smajlin

haha gillaru inte läsk? addicted

kul att du gjorde 10 sanningar om dig =)!

annars då läget?



kram

2009-11-20 @ 03:14:54
URL: http://misschillpill.blogg.se/

Ordet är fritt

Ditt fina namn?:
Ska jag komma ihåg dig?

Din mail: (endast jag som ser den)

Har du också en blogg?

Skriv dina ord här!

Trackback
RSS 2.0