Wienercloset.

Home at last. Jag åkte hem till pappa och släpade ut han och hans nyopererade snok på en långprommis. Vi gick runt i lite mer än en timme och han visade alla lägenheter i sumpan som han kan tänka sig bo i. Det vill säga de flesta. Efter en gnutta motion var det dags att styra kosan mot ett konditori som vanligt när pappa är i farten. Fyra wienerbröd och en saffransbulle rikare traskade vi hem till hans sambo och mina två systrar och tog en god fika.

 ... Mitt makalöst goda wienerbröd.

Efter fikandet så var det dags för lite bus eller ja mest sitta och titta på när minsta syrran röjde gärnet. Jag blir alltid lika förundrad över hur mycket energi småbarn kan ha.

Pappa ville ha min hjälp att rensa i hans garderober, med andra ord jag fick bedöma de plagg han höll upp och bestämma om de skulle slängas eller sparas. Mycket skit försvann kan jag avslöja.
Innan jag drog mig hemåt så bjöd de på en supersmarrig middag bestående av ris med lax i rosépepparsås, fruktansvärt gott!



Två av mina tre schwestrar.

Kommentarer
Skrivet av: Jessica

ååååååååååååååååh fyfaaaaaaaaan vad gött! jag vill med ha en!!!!!!!!! eller en vaniljmunk.

2009-11-27 @ 09:03:06
URL: http://jessiljungkvist.blogg.se/

Ordet är fritt

Ditt fina namn?:
Ska jag komma ihåg dig?

Din mail: (endast jag som ser den)

Har du också en blogg?

Skriv dina ord här!

Trackback
RSS 2.0