Vaffanapoli!!

Vaffanapoli!! Det går inte att ladda upp bilder och det gör mig frustrerad. Jag är sjukt irriterad just nu, på grund av en viss person, som alltid lyckas förstöra de finaste stunderna och det gör mig arg, ledsen och helt galen.

Klockan tjugo över sex ringde klockan och klockan halv åtta satt jag i kyrkan och lyssnade på prästen som talade och barnen som sjöng. Nicens duett gick strålande, storasyster var såååå stolt! :)

Nu sitter jag här hemma igen och ska börja leta jobb som vanligt och ta mig någon macka då jag håller på att avlida av hunger.

Godmorgon Sverige.

Kommentarer
Skrivet av: Michaela - Foto & Bloggdesign

sv; ja visst är den låten bra? :D hhi!

2009-11-27 @ 15:28:33
URL: http://soeticz.webblogg.se/
Skrivet av: Erika

sv: hihi okej :)



Har du haft en bra fredag hitills då? :P

2009-11-27 @ 18:12:12
URL: http://icanpikan.blogg.se/

Ordet är fritt

Ditt fina namn?:
Ska jag komma ihåg dig?

Din mail: (endast jag som ser den)

Har du också en blogg?

Skriv dina ord här!

Trackback
RSS 2.0