Still sick.

Så jävla tråkigt att vara sjuk. Har inget vettigt att skriva heller eller direkt ork att sitta vid datorn.




Snytit sönder min stackars näsa och halsen är svullen. Men man ska inte klaga. Jag har åtminstonde en hals och en näsa, eller något sånt.

Just nu sitter jag och planerar lite smått och gott utan att avslöja för mycket, men jag ser över den närmsta framtiden och försöker styra upp lite bus :)

Nej, nu ska jag ta och ringa mitt älskade moschel och min far för att höra hur förra veckans operation gick.

Later fuckers.


Kommentarer
Skrivet av: Marre

Krya på dig!

2009-11-19 @ 09:24:57
URL: http://maaarree.blogg.se/

Ordet är fritt

Ditt fina namn?:
Ska jag komma ihåg dig?

Din mail: (endast jag som ser den)

Har du också en blogg?

Skriv dina ord här!

Trackback
RSS 2.0