Punkrockpasta.

Här sitter jag alldeles sjukt mätt och belåten efter en god middag.

Måndagsfood á la Pinglan.

Gör en vanlig vit sås som bas och krydda upp den efter smak, jag tog galet massa peppar och muskot.
Koka pasta, idag blev det spaghetti.
Stek upp lite korvbitar/skinka/bacon eller vad du kommer över i kylen samt någon grönsak. Finhacka.
Spica upp med lite kryddor.
Blanda sedan ner det i såsen och tillsätt ost om du vill. Jag tog grova mängder ost, that's the way I like it.
Häll det över pastan och njut.



Ibland när jag känner mig frustrerad eller irriterad av olika anledningar, lyssnar jag på en viss typ av musik. Den här punkrock låten är grym vid ett sådant tillfälle.

The Unseen - Scream Out


Kommentarer
Skrivet av: jessica

lät gott dedär :)

2009-11-23 @ 17:57:09
URL: http://jesscab.blogg.se/
Skrivet av: pervelie

Det känns lite som att man MÅSTE gilla den :P Men nä, ingen höjdare. Har man inte läst böckerna så får den ett lite högre betyg

2009-11-23 @ 19:23:31
URL: http://pervelie.blogg.se/

Ordet är fritt

Ditt fina namn?:
Ska jag komma ihåg dig?

Din mail: (endast jag som ser den)

Har du också en blogg?

Skriv dina ord här!

Trackback
RSS 2.0