Fly förbannad.

Alltså jag kämpar med allt jag har och jag hade det stundvis trevligt, stundvis lite mindre trevligt. När det finns tid för reflektion för mig, så behöver jag den tiden. Men du stjäl allt från mig. Du är en energisugande jävla tjuv.

Jag behöver inte dig i mitt liv, det har jag insett för många år sedan. Dessvärre blir jag inte av med dig hur jag än bär mig åt. Du finns alltid i mina mardrömmar och du finns i min vardag. Dina ord ekar i mitt huvud och din blick bränner i mina vener. Det finns en anledning till att jag måste stå ut med dig och hon betyder allt.

Det här skulle kunna vara en rätt fridfull kväll med en harmonisk tillvaro men icke, du förstör tamefan allt. Och då menar jag allt.

 Clicked 2 min ago.

Kommentarer

Ordet är fritt

Ditt fina namn?:
Ska jag komma ihåg dig?

Din mail: (endast jag som ser den)

Har du också en blogg?

Skriv dina ord här!

Trackback
RSS 2.0