En sjuklings helgrapport.

Fredag innebar soffmys med mamma och syster framför Idol.
Favoritchipsen joinade. Härlig underhållning och Erik var lika grym som vanligt och det var rätt att Eddie åkte ut, trots att han är duktig.



Vid midnatt hoppade jag på bussen hem till älskling och hällde i mig lite bärs med honom och grabbarna. Det kan vara himla roande att bara sitta och chilla framför Youtube en hel natt egentligen. Runt 04.00 gjorde vi käk och glodde film som vi somnade framför.

Lördag
Jag, älskling och Robin drog till sumpan för att inhandla diverse.
Vi kom hem och gjorde lasagne i vad som kändes som en evighet. Baby insisterade på att göra två olika eftersom vi andra inte var lika förtjusta i hans idé om att inkludera spenat i lasagnen. Jag börjar här känna mig lite småkrasslig och hängig. Efter en halvstressig middag och lite Disney så skyndade jag mig hemåt. Resan hem var "resan från helvetet". Jag var så fruktansvärt kissnödig och alla bussar var försenade, jag trodde seriöst att jag skulle sprängas eller kissa ner mig. Asjobbigt verkligen och man får ju så sjukt ont i magen! Väl hemma och färdigkissad tog jag en snabbdusch och gjorde mig redo för en utekväll. Hugo fyllde år!

 The Birthday Girl!

Ange kom hit en sväng och vi drack lite cider framför körslaget. Jag sköljde ner en alvedon mot den bultande huvudvärken. Sedan mötte vi upp Nattis och drog till Gullmarsplan för att förkröka hemma hos Louise. Otroligt mysig lägenhet har hon :) Efter lite dricka och tjejkackel i vanlig anda så bar det av mot rockklubben "Medusa". Ett ställe jag aldrig varit på förut och visst var det nice, grym musik. Jag hade glömt hur otroligt översociala alla okända människor blir på fyllan och jag lyssnade för det mesta på all crap och var det en vettig person så snackade jag på lite också. Efter ett par timmar och några öl kände jag mig mätt på utelivet och tog en taxi hem till älsklingen. Kände mig trots allt inte helt kry heller.

 Angeklick och jag.

Söndag
Vaknade upp vid niotiden och kände att sjukdomen var ett faktum.
Hade planerat att träffa Billyboys släktingar som var på besök från Danmark men med en nerspilld kjol (tack du "charmige" kille som hällde öl över halva mig) och en snorande näsa beslutade jag mig för att åka hem. Väl hemma somnade jag i soffan och sov i princip hela dagen, var helt slutkörd.

Måndag
Sov ända fram till halv två (!!), då jag hasade mig upp till soffan och blev helt utmattad igen.
Slö dag men det behövde jag, nu har febern sjunkit och jag har inte hostat på länge. Missbrukar snytpapper som tusan dock. Funderar på om ett varmt bad kan råda bot på mina värkande muskler och leder. Hoppas på att jag mår bättre imorgon, då jag skulle behöva ta itu med vissa saker.


Kommentarer
Skrivet av: Nattis

haha du lägger ju upp hemska bilder på mig ;) Men vet du vad? vi är snygga och fina precis som vi är!! Skit i om bilderna är dåliga, det är ju fan insidan som räknas. Man glömmer bort det lite för ofta! Jag älskar dej, du är underbar. För den du är, inte för hur du ser ut. Puss Hugo

2009-11-16 @ 22:13:10
URL: http://theneverending.blogg.se/
Skrivet av: Jessica

medusa är nice, även om jag ofta får lite klaustrofobiska vibbar av det stället.. men det är mysigt.. när det inte är fullsmockat vill säga.

2009-11-16 @ 23:24:16
URL: http://jessiljungkvist.blogg.se/
Skrivet av: Linda - ndaiL

vad gör du idag?

2009-11-17 @ 12:11:29
URL: http://ndail.blogg.se/
Skrivet av: cicci

kul att du gillade den :)

2009-11-17 @ 13:35:40
URL: http://ciccimodel.blogg.se/
Skrivet av: Anonym

kikar in :) allt bra med dig?

2009-11-17 @ 15:54:53
URL: http://erikssonsliv.blogg.se/
Skrivet av: Matilda

jag lovar det känns så :P tänk på det nästa gång du laddar mobilen! :)

2009-11-17 @ 18:47:03
URL: http://matildakllman.blogg.se/
Skrivet av: kajsa

sv; okej, japp katherine var väldigt snygg i den tycker jag med :D

2009-11-17 @ 19:49:20
URL: http://kajsshhaa.blogg.se/

Ordet är fritt

Ditt fina namn?:
Ska jag komma ihåg dig?

Din mail: (endast jag som ser den)

Har du också en blogg?

Skriv dina ord här!

Trackback
RSS 2.0