Two days to go!

Sen fyller jag år :D

Gud vad jag är nördination, men det är ju spännande att fylla år hihi. Få se om min familj kommer ihåg mig, en person lär ju göra det iallafall trots att hon inte sagt något om det för ovanlighetens skull men den andra tvivlar jag starkt på. På torsdag får jag det liksom helt bekräftat, om vi har sagt upp kontakten eller inte. Jag är fortfarande besviken och väldigt irriterad på honom menmen vi får se vad som händer med den saken.

Ikväll kommer Cicci hit och ska låna min dator ett tag och även gå igenom min garderob lite och se om hon hittar något att ha på sig på lördag när hennes lillasyster döps :) Vi lär ju käka middag tillsammans också och snacka mängder med crap as usual.

Fram till dess är det vikning av tvätt, diskning, duschning och eventuellt dammsugning som gäller. Woho. Ibland så saknar jag mitt röda hår trots allt!

Kommentarer

Ordet är fritt

Ditt fina namn?:
Ska jag komma ihåg dig?

Din mail: (endast jag som ser den)

Har du också en blogg?

Skriv dina ord här!

Trackback
RSS 2.0